Jeśli chodzi o niektóre produkty i ich użyteczność, ważną rolę odgrywają pewne czynniki. Nie każdy produkt oczywiście musi posiadać jednakowe. Nawet jeśli chodzi o wyposażenie sklepu, różnych właściwości oczekuje się od różnych przedmiotów.
Trzeba wybrać takie regały, żeby były stabilne
Jeśli chodzi jednak o regały sklepowe, muszą być one trwałe i stabilne. Czasami zdarzy się, że coś na nie spadnie, więc dobrze by było, żeby były też w miarę odporne na czynniki mechaniczne. Tym bardziej oczekuje się tego od takich rzeczy jak regały magazynowe. Na nie już w ogóle nikt poza personelem nie patrzy, więc wskazane jest, aby były po prostu stabilne i nie przysparzały problemów. Warto się poradzić kogoś, kto już je stosuje, czy będą one dobre. Tak samo rzecz wygląda w odniesieniu do tego, kiedy chce się robić reklamę. Weźmy stojaki na ulotki, część wygląda naprawdę niestabilnie, a przecież to jedna z głównych cech, jakie powinny one posiadać. Stojaki reklamowe muszą się dobrze prezentować, ale też nie przewracać się przy byle powiewie wietrzyku czy też przy przeciągu. Jeśli będą upadać, to mogą nawet wystraszyć klientów, a poza tym roztrzaskają się i marny z nich będzie pożytek. Rzeczy przeznaczone do reklamowania się muszą stać stabilnie na swoim miejscu niezależnie od tego, jakie są warunki. Jeśli będą one znajdować się na zewnątrz, tym bardziej trzeba się zatroszczyć o to, aby na przykład nie działał na nie destrukcyjnie deszcz czy śnieg.
Materiał wykonania jest więc bardzo ważny. Warto porównać sobie różne oferty odnośnie do produktów z tej samej grupy. Warto to robić nie tylko ze względu na porównanie cen.
Źródłem informacji była strona http://www.wist-online.com/s/wyniki/kat/6/Ekspozytory-i-stojaki-reklamowe