Marketing i wszystkie jego dziedziny to jedna z branż, która ulega stałym przemianom. Ciężko nawet ją do czegoś porównać ? specyfika tej branży jest taka, że każdy marketingowiec musi stale szukać nowych rozwiązań i poszerzać swoją wiedzę.
Filmy promocyjne na wysokim poziomie
Nie można się zresztą temu dziwić marketing to branża od której bardzo dużo zależy i bez której właściwie ciężko byłoby mówić o przedsiębiorczości. Stałe zmiany powodują, iż metody i działania marketingowe także stale się zmieniają. Jeszcze kilka lat temu uważano, iż video marketing to zdecydowanie najlepsza forma reklamy, jednakże Internet dokonał w tym stwierdzenie pewnych zmian. Filmy promocyjne zamieszczane w telewizji i radiowe spoty reklamowe ustąpiły trochę miejsca działaniom marketingowym podejmowanym w Internecie. Trend ten panował w Polsce kilka lat jednakże właśnie zaczął się zmieniać- nastąpił powrót do można by powiedzieć tradycyjnych metod czyli filmy reklamowe znowu coraz chętniej zamieszczane są w telewizji i radiu. Wielu marketingowców jeszcze dwa czy trzy lata temu pewnie nie spodziewałoby się takiego powrotu do korzeni. Jak wykazały jednak badania rynku, okazało się, iż Internet nie jest już tak dobrym medium marketingowym jak tradycyjna telewizja czy radio. Wydaje się, że duża ilość reklam, która non stop zalewa każdą stronę internetową po prostu była zbyt dużą i użytkownicy internetu uodpornili się na nie i przestały osiągać one swój cel czyli docieranie do potencjalnych klientów, budowanie w nich świadomości marki oraz przekonanie do dokonania zakupu.
Z punktu wielu marketingowców to zapewne zaskakujący zwrot akcji, biorąc jednak szybkość i intensywność zmian jakie dokonują się w tej branży nie może to dziwić. Każda osoba zajmująca się marketingiem musi być gotowa na takie zmiany i tylko umiejętność szybkiego dostosowywania się do nich i reakcji pozwala osiągać w zawodzie dobre wyniki.